måndag 21 juni 2010

Jag är seeeg...

Det är ganska intressant hur långsamt man reagerar ibland. I torsdags lyckades jag som sagt smälla igen en bildörr på mitt finger, Jag måste säga att det var ganska klantigt. Eller kanske att min hjärna var lite seg på att koppla de olika signalerna. Den borde redan när jag höll handen i dörröppningen skicka signaler till min högerhand att INTE stänga dörren, men min otroligt snabba och självständiga högerhand lyssnade inte på order från någon utan stängde såklart dörren. Så står man där med fingret mellan bildörren och bilen. Jag hinner inse att jag just klämt mitt finger men inte mer, sen blir jag alldeles tom i huvudet.
eheh... vad hände... kolla där är mitt finger... det borde inte vara där... jag borde ta bort det... hur ska jag göra det... kanske borde försöka öppna dörren... hur öppnar man en dörr... AJ! det gör ju ont... HUR ÖPPNAR MAN... ah, just det ja såhär gör man
Det var rätt sjukt hur lång tid det tog :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar