onsdag 28 april 2010

Blogga alltså...

Då har man blivit med blogg då.

Jag har länge känt att jag har ett behov att skriva av mig ibland, så nu tog jag tag i de och beslutade mig för att börja blogga.
Min tanke är att iaf hålla upp bloggen fram till studenten, den kommer innehålla mina tankar om framtiden och om nu.

Kanske kommer bloggen göra någon glad eller få någon att flina åt mig. Det återstår att se. Om någon läser och kommenterar är det kul, men annars fullgör den ju ändå sitt syfte att låta mig skriva av mig. :)

2 kommentarer:

  1. Hihi, jag läser meeeer än gärna!!!! =D Jag hoppas verkligen att du fortsätter med bloggen även efter studenten, det är ju då man vill ha reda på vad du håller på med, eftersom vissa nästan flyttar till ett annat land... (Skåne = Danmark)

    SvaraRadera
  2. Skåne är inte samma sak som Danmark,så det så. Flaggorna är olika ju :P

    Men tack :)

    SvaraRadera