onsdag 14 juli 2010

För mycket smör......

Var och såg den nya twilightfilmen igår, har sett de två tidigare så tänkte att man borde väl se denna med. Gick dit med tanken att den i alla fall inte kunde vara sämre än tvåan. Jag har läst böckerna så hade ju en hyffsad koll på vad det skulle handla om.
Efteråt var det svårt att säga om den var bättre eller sämre än de tidigare filmerna, den var definitvit sämre än böckerna i alla fall. När jag läste böckerna så såg jag framför mig hur de olika personerna såg ut men sen när jag fick se dem på bioduken blev jag grymt besviken.
Men åter till Eclipse, den hade till skillnad från tvåan en handling och var mycket mer välgjort. Men jag håller med i det Ola sa och måste citera honom, hoppas du inte blir arg :P

"smör på mackan är gott, men smäller man in sig två paket på raken så blir man illamående"

Detta tycker jag så klockrent och passade så perfekt in på filmen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar