onsdag 10 november 2010

My way!

I somras körde jag på halkbanan och väjde för "älgar" (oranga plastpinnar). Den dagen på halkbanan var så otroligt rolig, att köra fort, sladda, glida med låsta hjul :D
I helgen testade jag återigen att väja, fast denna gång för ett riktigt rådjur. Inte riktigt lika kul, klarade det dock rätt bra. Tvärbromsade och lyckades till och med att inte få motorstopp. Och rådjuret var bara i kanten av vägen, så det var ingen fara. Men trotts det så var jag riktigt skakis ett bra tag efteråt, så i fortsättningen tycker jag att herr rådjur kan hålla sig borta från vägarna när jag kör.
Vargen har inte så mycket med det hela att göra, mer än att den är fin :)

1 kommentar:

  1. Svar:
    Ja usch vad mycket man har att göra innan jul! Det är ju iofs inte kul! ;P Jag kan gärna skicka dig lite snö, den som är skottad gör ändå ingen nytta! Hehe! ;)

    SvaraRadera