lördag 18 december 2010

Julgransjakt och hemlängtan

Sista julklapparna är nu inhandlade, lite småpyssel kvar att gör med dem bara.

Jag längtar bara hem mer och mer för varje dag som går, och idag blev hemlängtan extra stor. Mamma, pappa och min syster var i stugan och högg julgran idag. Jag vill också vara med! Att gå runt i skogen och leta efter den perfekta granen och att gå in i huset och dricka varm choklad och äta lussekatter efteråt.
Nej, nu får jag sluta. Om tre dagar åker jag hem, tills dess får jag stå ut

Julgransjakten 2009

3 kommentarer:

  1. Nämen ååå vilken mysig stuga ni har! =D

    SvaraRadera
  2. håller med mar, jättemysig ju! :D

    SvaraRadera
  3. http://eeeelins.blogg.se/category/tavling.html

    glöm inte att det är sista dagen att delta i ena tävlingen imorgon! du får tävla anonymt!

    kram!

    SvaraRadera