fredag 21 januari 2011

Bharmacy

Dansade på pabbinvigningen igår iförd 5 cm klack och sjuksköterskeklänning :D
Årets pabb heter Bharmacy och temat är sjukhus/apotek. Därför var vi alla iförda sjukhuskläder, killarna hade rock och de flesta tjejerna hade klänning. Jag kan säga att jag ångrade att jag valt klänning när jag testade den för första gången, fast bara lite. Men klänningen var i alla fal väldigt genomskinlig och bestod av 100% polyester, så ganska sladdrigt tyg också. Men med ett vitt långt linne under så blev det rätt bra ändå :)
Och angående klackarna så kan jag säga att jag hade ganska ont i fötterna sen när jag kom hem. För det första så är jag inte jättevan med att gå i klackskor( håller på att lära mig dock) Och för det andra så är det 2 km att gå till pabben och 2 km att gå hem därifrån sen, så det blev ju en liten bit att gå. Så idag har mina fötter fått vila lite, det var välbehövligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar