onsdag 30 mars 2011

something in the air

När jag kom hem och klev in genom dörren så möttes jag av en väldigt kompakt luft, det var nästan så att jag fick plocka fram min machete och skära mig in. Och värre blev det. När jag öppnade dörren in till mitt rum var stanken fasansfull. Det visade sig efter lite detektivarbete att det var min "magiska lök" som jag köpte på trädgårdsmässan för ett par veckor sedan. Den hade nu börjat skjuta upp sin vackra blomma, och det var den som var boven i dramat. Och jag kan säga att den blomman åkte ut ögona böj. Eller nja, först så var jag lite mesig och ställde ut den i korridoren. Men snart började det lukta lika illa där, så då åkte den ut, utan pardon. Så nu har jag fått vädra mitt rum för att få bort den värsta stanken, men som tur var så har det varit riktigt fint och varmt väder idag :)

mindre än 1 vecka = luktar inget

mindre än 3 veckor = luktar inget

strax över tre veckor = tar igen all tid av luktlöshet på en och samma gång

boven i dramat, Blurk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar