onsdag 9 mars 2011

Trädgårdsmässa och Hem och Villa mässan

I fredags var jag tillsammans med ett par kompisar på trädgårds- och Hem och Villa mässan i Malmö. Det var riktigt häftigt, sjukt mycket företag och sjukt många besökare. Släng dig i väggen Svenska mässan!
Med mig hem från mässan hade jag, förut de obligatoriska mässgodiset och alla reklampennor, en growingbox med champisar, en "mirakelblomma" och ett foto på mig och bygglovs-Matte. :D Jag kan ju säga att det jag var gladast över var inte fotot i alla fall, så behöver ni inte oroa er över mitt mentala tillstånd ;)
En lite spännande sak med det hela var att det luktade fosfor i hela mässhallen, undrar var det kom ifrån!? Eller så kanske jag bara inbillade mig, men det var en mycket bekant lukt i alla fall.
Bilder på mina svampisar och löken kommer senare :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar