onsdag 9 mars 2011

En hyllning till Expedithyllans mjukhet

I lördags så var jag i Göteborg och hälsade på i Olas och Johans nya lägenhet. Och efter alla konstens regler så kräver en ny lägenhet minst ett besök på IKEA, och det här var inget undantag. Så efter avlagt besök på IKEA så hamnade vi återigen i lägenheten, men den här gången med massor av stora kartonger som skulle packas upp och sedan monteras ihop. Ja, inte lådorna utan innehållet. Så jag och Ola startade vid femtiden med den första hyllan och när vi tittade på klockan nästa gång så var den helt plötsligt väldigt mycket, eller väldigt lite kanske jag borde säga. Jag kan intyga att vid den tiden på dygnet så var en låda innehållande en Expedithylla världens bekvämaste säng.
Där fick jag tyvärr inte ligga länge, för då hade jag stensomnat. Men när klockan slog 2 på natten, då var vi äntligen klara med allt. Och med allt menar jag även att gå ut till återvinningsstationen med allt skräp och att ställa iordning allt och diska i lägenheten.
Efter det sov man gott kan jag säga :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar