onsdag 11 maj 2011

Tre dagars träning

Jag har nog inte haft så här mycket träningsvärk på väldigt länge. Fast å andra sidan har jag inte tränat så här mycket på väldigt länge heller. I måndags blev det en springtur ner en sväng till havet och tillbaka. På tisdagen blev det sedan improviserad basketmatch med några andra Lommianer. Det var väldigt kul men ack så jobbigt, tror inte att jag spelat basket så seriöst typ någonsin förut. Och jo sen idag så spelade jag fotboll, vi (Ling) mötte Larkarna i en match, och självklart vann vi :D
Efter dessa tre dagar med tre olika träningsformer så kan jag konstatera att basket är den som var absolut roligast. Där kände jag att jag kunde delta och tillföra mer i spelet än vad jag kunde i fotbollen. Och visst kan det vara härligt att springa, men bara de gånger man känner att man har motivationen. Då är det lättare att ge sig ut på planen och spela, där hittar man motivationen i alla andra som är med :)
Får se om jag kan hålla denna träningstrend uppe, och får se om jag ens lyckas ta mig ur sängen imorgon bitti ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar