onsdag 18 augusti 2010

ännu fler poäng

Sådär då, då var den första omgången kurslitteratur beställd. Det blev 6 stycken böcker, Marklära, Berg och jord, svensk flora, nordisk flora, biology of plants och biologiordbok. Längtar verkligen efter att böckerna ska komma nu, men får dem nog inte förrän om en vecka. Hoppas bara de inte dröjer ännu mer så att jag hinner flytta innan dess.

Jag har även börjat packa saker som jag behöver ha med mig, så sjukt mycket saker man måste ha. Alla dessa saker man använder ibland hemma som man inte tänker på, de måste jag ju ha med mig. Hoppas verkligen jag lyckas packa allt innan mitt motivation försvinner nu bara, bäst att jag skyndar mig :P

2 kommentarer:

  1. vad är det du ska bli egentligen? :P

    SVAR: nja, det blir nog lite krångligt.

    SvaraRadera
  2. Landskapsingenjör är tanken :)

    SvaraRadera