måndag 23 augusti 2010

Kids!


Idag börjar alla barnen skolan i Trollhättan och jag tycker det känns väldigt skönt att inte höra till dem iår. Dock börjar jag om en vecka och då nere i Skåne, det känns lite jobbigare. Men det blir säkert kul när jag väl är där nere, så himla segt att packa inför flytten bara.

Det känns som evigheter sen jag gick på Gymnasiet, och ännu mer evigheter sen jag tog studenten. Det känns helt galet avlägset, lite sorgligt att det är över dock. Jag skulle gärna vilja ta studenten igen :D

Jag ska förövrigt bo på en borg, Lommaborgen :D
Ska dela en dubblett med pentry tillsammans med en kille som läser till hortonom, det är lite pirrigt jag vet ju inte ens vad det är för någon typ. Men det blir säkert bra, det säger Ola i alla fall :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar