tisdag 17 augusti 2010

Vuxenpoäng

Jag har nu fixat bostad på Lommaborgen nere i Skåne, visst låter det fint att bo på en borg :D
Jag har ett rum och delar köket och toan med en annan person, så himla skönt att inte behöva dela kök med 9 andra. Är man bara två är det lättare att hålla ordning eftersom det är så uppenbart vem som gjort vad.
Det som är lite jobbigt med hela flytten dit är att det är så långt, om jag glömmer något dröjer det ett tag innan jag får tag på det, kommer ju inte bara kunna åka hem och hämta det jag glömde. Men det blir nog bra, får organisera min packning lite ordentligare bara.
Jag flyttar om typ två veckor nu, det känns både som alldeles för lång tid och för kort samtidigt. Jag vill flytta och börja plugga samtidigt som jag vill vara kvar här hemma och vara barn ett tag till.


Aja, får ta mig själv i kragen nu och gå upp och äta frukost. Min klocka har stannat på tio i sex, så varje gång jag tittar på den blir jag bara trött :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar