måndag 25 oktober 2010

En regnig men mycket underbar helg

I helgen var jag i Göteborg, som denna gång inte visade sig från sin mest charmerande sida. Det ösregnade konstant från den stunden jag kom dit tills jag åkte hem. Men i Göteborg finns min personliga sol, så det gjorde inte så mycket. Vi ägnade den mesta tiden åt att mysa, kolla på film och laga mat.
Men jag hann med riktigt mycket grejer, medan min älskling skrev analystenta. Först träffade jag min familj en liten stund, innan de skulle vidare och ära middag med kusinerna. Det var väldigt kul att se dem igen, var mer än en månad sedan jag träffade mamma och pappa. Sedan gav jag mig ut i regnet för att ta en shoppingrunda. Blev två inköp, de kommer upp senare. Efter att ha promenerat runt i ett par timmar insåg jag att jag var genomblöt, så jag begav mig hemåt och lagade scones och varm choklad till Ola när han kom efter tentan. :)
Jag och Ola i Stockholm i somras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar