söndag 10 oktober 2010

Snart måndag :)

Alla, ja typ alla i alla fall pratar om hur mycket de hatar måndagar. Det kan jag faktiskt ärligt säga att jag inte förstår. För mig är måndagar enbart något bra, det är början på en ny vecka. En ny vecka full av givande föreläsningar (och mindre givande också naturligtvis) och trevliga lunchraster med kompisarna. Och dessutom är nästa helg i antågande, om det nu är den man väntar på.
Däremot gillar jag inte söndagskvällar! Särskilt inte just nu, eller snarare framförallt inte när jag haft besök över helgen. Det är alltid lika jobbigt att bli lämnad ensam igen efter en hel helg med sällskap. Dessutom är söndagen slutet på helgen. Det är alltid lika jobbigt att bli ensam igen, men antar att det bara är att vänja sig.
Imorgon är det måndag i alla fall, det är alltid något att se fram emot :)

Lomma beach by night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar