fredag 8 oktober 2010

KAKOR!!!

Har precis utfört en av mina favorit hobbys :D
Att baka utan recept bara göra som man känner för och se hur det blir, är något av det roligaste man kan göra i ett kök.
Genom åren har det blivit en del lyckade men också en hel del mindre lyckade skapelser. Stenhårda citronmuffins, fast enligt mig goda :P Men de goda kardemumma och Kanel muffinsarna tog slut innan jag hann blinka. Min favorit hittills är min bananchokladkaka, men det är näst intill förbjudet att göra om samma sak två gånger. :P
Idag blev det banancitronkaka. Hoppas den blir god, det får vi se ikväll :)
Det är lite jobbigt att vara begränsad och inte ha alla ingredienser som alltid finns hemma annars. Men det får gå, bara att lära sig att göra mycket av lite :)

Dessa är dock efter recept, men var enda bilden jag hade på kakor ;)

1 kommentar: