tisdag 14 september 2010

En vanlig dag på Alnarp...

Idag när jag stod i biblioteket och bråkade med datorn och skrivaren (den ville inte skriva ut mina papper) så var jag på väg att göra något mycket pinsamt.
Eftersom jag inte lyckades skriva ut det jag ville så tänkte jag att jag skulle fråga någon äldre student (som det finns väldigt gott om i biblioteket), ser efter en stund i ögonvrån att någon kommer gående förbi bakom mig. Och snabbtänkt som jag är så vänder jag mig om och är beredd att påkalla dennes uppmärksamhet för att få hjälp med utskriften. Men när jag vänder mig om och kollar på denna person så inser jag att jag nog ska fråga någon annan istället, för den som just passerar bakom mig är prins Carl Philip. ;D

Nu efteråt ångrar jag lite att jag inte frågade, men kändes inte rätt att göra det. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar