fredag 17 september 2010

Myspys

Ösregnar ute nu, är väldigt glad över att vara inne :) sitter framför datorn med en kopp te och en filt, myys!
Te´t köpte jag för övrigt i Lund, de har en jättefin tebutik där som heter Java. Vilket jag tycker är lite roligt namnval.

Men i alla fall, fick paket från Svenska Botaniska Föreningen idag, det var fem tidskrifter :) så nu har jag något att läsa. Fick även en sån där avi om att jag hade ett paket att hämta på Hemköp i Lomma, så jag cyklade dit för att få se vad det var. På vägen dit bestämde jag mig för att ta en sväng ner till havet först, känns lite lyxigt att bara kunna cykla ner till havet sådär efter skolan. Och det ska tilläggas att det är en jättefin lång vit sandstrand, Lomma beach!! Idag var det dock något jobbigt att ta sig fram till havet, det  BLÅSTE!! Stod typ stilla med cykeln när jag trampade framåt, men tillslut kom jag äntligen fram. Det var vackert idag med, tröttnar aldrig på vyn man möts av där :)
Sen vände jag och skulle cykla till Hemköp och hämta ut mitt paket, och tro det eller ej det var motvind IGEN. Den himla vinden vänder så att jag har motvind hur jag än gör.
Kom tillslut fram till Hemköp och fick mitt paket, det tråkiga var att tjejen i kassan aldrig ville se mitt leg så jag fick inte flasha med körkortet :(
Paketet innehöll den sista bilden jag beställde, om nu någon undrade ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar