söndag 12 september 2010

Körkort! :D

Glädjen är total :D Hade uppkörning i fredags och fick världens mysigaste körprövare, eller vad det nu heter. Den sista kvarten satt han och skrev ner ett gott recept på en sås som han tyckte jag behövde. (i egenskap av fattig student som lever på bara pasta) :D
Jag var helt galet glad efteråt, att köra bil första gången själv var magiskt. Kändes helt knäppt att det inte satt någon bredvid mig. Fast hade varit mysigt att ha någon med sig i bilen, någon som inte är där för att hålla koll på mig utan någon som är där för att jag vill det :)

Jag förstår nu så himla mycket bättre varför folk med körkort älskar att köra bil :D

2 kommentarer:

  1. grattis igen!
    varför kom du inte till mar i fredags?

    SVAR: ellerhur. det är fantastisk. :)

    SvaraRadera
  2. Tack :)

    Svar: Funderade på det, men hade redan tidigare lovat att träffa Ola den dagen. Var så otroligt trött och borta efter uppkörningen så orkade inte med någonting :P

    SvaraRadera