söndag 19 september 2010

God morgon, God middag, God kväll...

Var på småttingmiddag igår, det var väldigt roligt. Eller tja, först delen av middagen var inte så kul. Närmare bestämt förrätten, det var grönt pulvermos med slimegodisar i. Det var nog det vidrigaste jag ätit någonsin, till och med värre en rörorna man gjorde med paprikapulver, vitlök, peppar mjöl och salt när man var liten och lekte i köket. Och det säger en hel del :P
Men när väl förrätten var avklarad så :D
Vi spexade, sjöng och åt god mat. Senare på kvällen blev det disco, jag lyckades dansa med två killar som var sjukt duktiga på bugg. Det var otroligt kul, någon gång när jag får tid ska jag lära mig på riktig. Fördelen med att vara tjej är att det är killen som för, så det går bra att dansa bara killen är duktig. Ingen press på er killar, men... ;)
När jag sen kom hem (kl. 04.30) så stupade jag i säng och somnade med en gång, vaknade sedan imorse (kl.12) med smink i hela ansiktet och öl på klänningen. De coola killarna hälde nämligen öl i håret och ruskade sedan på sig som blöta hundar :P
Så dagens stora händelser blev en dusch och tvättiden ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar